50/50 - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Luus - WaarBenJij.nu 50/50 - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Luus - WaarBenJij.nu

50/50

Blijf op de hoogte en volg Luus

19 Juli 2013 | Nederland, Leeuwarden

Het lijkt wel een slechte film, maar er is nog steeds maar 1 Visum voor India afgegeven....ondanks brieven vanuit Maersk Kopenhagen, Maersk India en dagelijks bellen met de Ambassade blijft het angstig stil. Gelukkig is het Visum van Douwe dus wel afgegeven en gaat hij vast a.s. Zondag naar Mumbai. Natuurlijk minder leuk om alleen te vertrekken en alle 1e indrukken van India niet samen te kunnen beleven, maar het is nu eenmaal zo. Ze wachten al drie weken op de komst van Douwe dus uitstellen gaat gewoon niet meer.
Zal je net zien dat mijn Visum a.s. Maandag er is en dat we gezellig achter elkaar aan vliegen. Wel handig voor de komende Delhi Belly, eerst de een en dan de ander!!

• 19 Juli 2013 - 20:15

Jolanda:

Wat sneu voor jullie dat Douwe alleen vertrokken is :( en inderdaad maar hopen dat je nu zsm "achter hem aan kan". Een voordeel..kan Douwe alvast alles voor je uitpakken ;) Grapje hoort erbij nou!
    Ik ben morgen vrij, maar mocht je er dinsdag nog zijn, dan ben je welkom voor een bakkie hoor!

• 20 Juli 2013 - 08:58

Carla De Brave:

Lieve Luus,
    Weetjewel dat astrologische zaken voor alle vertragingen op dit moment zorgen? Mercurius-retrograde heet zoiets. We kunnen niets doen dan een beetje lachen, een beetje huilen en alles laten gebeuren...
    Dit duurt al weken en is deze week áfgelopen"; dan loopt mercurius weer recht zogezegd.
    Houdt moed(of niet en stort even lekker in en laat je stem horen!).
    Ik zelf heb er ook enorme last van- familiedrama's-moeder lang ziek- gezondheidsdingen bij mijzelf- verbouwingen die erg traag verlopen en ik zal je meer nu besparen. Jij hebt andere dingen aan je hoofdje!
    Maar ik leef wel met je mee.
    Dus,
    stay online!