Eindelijk in Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Luus - WaarBenJij.nu Eindelijk in Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Luus - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Mumbai

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Luus

22 Juli 2013 | India, Bombay

Mijn deel van de film is gister echt begonnen. Met Emirates (in de Airbus A380) naar Dubai en via Dubai door naar Mumbai. Na al het gedoe over visa verwachtte ik bij de immigratie op het vliegveld ook de nodige toestanden. Er gebeurde echter helemaal niets bijzonders. Een stempel in net paspoort en de mededeling om mijzelf binnen 14 dagen te melden bij de politie om te registreren en ik kon zo doorlopen om mijn koffers te halen.
Ik ben inmiddels in het hotel aangekomen, heb rondgelopen in de buurt en heb mezelf verbaasd over de drukte, de tuk-tuk's, het getoeter, de warmte, de hoeveelheid regenwater in een moesson buitje.
Morgen ga ik beginnen bij het Global Voyage Centre, ik ben benieuwd wat er verwacht wordt en wat er allemaal al werkt.

• 23 Juli 2013 - 13:55

Ynske:

Hoi Douwe (& Luus),

Goed om te horen dat je veilig en wel in Mumbai bent aangekomen, Douwe. Je schrijft dat het warm is: hoe warm is dat? Momenteel puffen we hier bij zo'n graadje of 30 maar misschien is het daar nog wel warmer? En, waarschijnlijk koelt het ook niet echt af met een moesson bui.

Nog steeds geen nieuws, Luus? Als je je verveelt: je kunt altijd langskomen, hoor. Gelukkig maar dat maandag niet meteen jouw visum werd afgegeven. Dat zou wel heel vervelend zijn geweest, één dag na Douwe's vertrek.

Succes op je eerste werkdag, Douwe. Ook daar zal het begin niet makkelijk zijn, denk ik.

Groet,
    Ynske

• 26 Juli 2013 - 22:36

Jolanda:

Hey luus ben je veilig bij je mannetje aangekomen? :) de grtjes aan douwe en ik wens jullie een mooie tijd daar!

• 28 Juli 2013 - 09:27

Paul & Irene:

Hoi Douwe & Luus,
    Even een kort bericht uit Barcelona. Vanavond weer naar huis en ik hoop voor jullie dat we Luus niet on de straat aantreffen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

• 28 Juli 2013 - 09:35

Carla Gijsen:

hallo luus en douwe wat een avondtuur allemaal bij deze mij e mailadres