Nieuw adres! - Reisverslag uit Bombay, India van Luus - WaarBenJij.nu Nieuw adres! - Reisverslag uit Bombay, India van Luus - WaarBenJij.nu

Nieuw adres!

Door: Luus

Blijf op de hoogte en volg Luus

24 Augustus 2013 | India, Bombay

Vanaf woensdag kunnen we eindelijk verhuizen naar ons eigen appartement! Natuurlijk is het fijn om in een hotel te zitten, maar na 5 weken is een eigen plek met onze eigen spullen uit Nederland toch wel erg fijn!!!
Uiteraard moesten er heel veel papieren ingevuld worden, moet de plaatselijke politie goedkeuring geven, en alles zo geregeld worden dat de container ook daadwerkelijk op het goede adres terecht komt, maar het is allemaal gelukt!!
Voor diegene die met een overschot pindakaas, stroopwafels, oude Nederlandse kranten, of zelfs ingeblikte ballen gehakt ( ja, je gaat rare dingen missen hoor!) of gewoon zin heeft in een verblijf in India, jullie zijn meer dan welkom! Hier ons nieuwe adres:
Douwe en Luus
India

To gauw dan!!

• 24 Augustus 2013 - 09:46

Tessa:

Hee luus!!!! Fantastisch om elke x te lezen!! Je krijgt de groeten van jeanette berends uit adam!!enne mis je idd de bamischijven, ballen gehakt en alle lekker dingen?have fun en succes met uipakken
    Gr tes

• 24 Augustus 2013 - 10:07

Chantal:

Fijn om inderdaad een eigen plek nu te hebben! Nooit gedacht dat iemand ingeblikte gehaktballen zou gaan missen....! Maar het kan dus blijkbaar!

• 24 Augustus 2013 - 11:48

Nathalie:

Heerlijk...eindelijk jullie nieuwe thuis gevonden!!!
    Hoop dat je nu niet zwaar aan de klus hoeft!!!
    Hoe is het als juf??? ha ha, zie het al een beetje voor mij; meid wat zal jij lekker slapen!!!
    Douwe nog steeds plezier in 't werk?
    Je kan ook nog in de handel...marktkraampje... en puur Hollandse goodies ;-) je moet natuurlijk wel voorproeven :-p
    Heel veel suc6, warme Hollandse knuf!

• 24 Augustus 2013 - 12:36

Noa:

hoi Douwe en Luus.
    wat fijn dat jullie jullie appartement hebben.
    nu hebben jullie even wat meer ruimte.
    Het is hier best warm (ongeveer 25 graden)
    De vergeet-mij-nietjes groeien goed alleen de bloempjes nog niet.
    beau en ik missen jullie super maar Luus komt over een maandje weer met jansen dat is heel leuk en fijn want we missen jansen natuurlijk ook nou ik zie jullie hoopelijk snel.
    heel veel x-jes Noa en beau

ps:suc6 in julie appartement

• 24 Augustus 2013 - 13:03

Paul:

Hoi Douwe en Luus,
    Fijn te lezen dat het jullie zo goed gaat en dat jullie straks jullie thuis kunnen creëren.
    Hier in de straat is het rustig ;) ... Jelle zie ik af en toe op de fiets voorbij komen maar ik heb hem nog niet weer gesproken. Vandaag of morgen loop ik hem vast wel eens tegen het lijf en dan hoor ik het wel.
    Veel plezier en succes met de verhuizing en inrichting.
    Paul

• 24 Augustus 2013 - 19:22

Jolanda:

He Luus en Douwe fijn om te horen dat jullie eindelijk kunnen inrichten! Zit er ook een IKEA in Mumbai?! :):)
    Zo te zien Luus kan je daar de leukste dingen scoren op de marktjes! Heb je al kussentjes gescoord?
    Als jullie appartement is ingericht stuur dan ff een foto'tje, want ik ben helemaal niet nieuwsgierig.

Lijkt me super om jullie op te zoeken met een pot pindakaas en blik gehaktballen onder de armen. Dat moet toch meegesmokkeld kunnen worden lijkt mij
    Went 't eten wat? Tis daar wel scherp gekruid toch? Heb je daar ook locale lekkernijen? De Mumbaise moorkop of zo..haha..alle gekheid op een stokje

Hier alles z'n gangetje. Volgende week eindelijk behandeling. De dagen zijn lang zo, maar heb flinke hulp
    van m'n dochter. Ik mis je wel hoor Luus!
    Nou ik wens julie heel veel succes met "nestelen" en hoop gauw weer wat te horen. Ik zal weer ah werk (gehaktballen braden ;) )

Liefs en dikke kus

• 25 Augustus 2013 - 14:52

Carla:

Gefeliciteerd met de privacy! (niet gehorig in de flat...?) Je bent in India nooit alleen he?...
    Leuke fotoos!
    En Luus, zeer bedankt voor de mooie kaart met miniatuur.
    Ben dol op dit soort schilderingen-maakte ze weleens na vroeger.
    Plezier!
    Liefs,