Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Bombay, India van Luus - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Bombay, India van Luus - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen!

Door: Douwe en Luus

Blijf op de hoogte en volg Luus

25 December 2013 | India, Bombay

Met temperaturen rond de dertig graden, strak blauwe lucht, hier en daar een verdwaalde nep kerstboom, en weinig tot niets aan kerst versiering, eten, reclame enz.
Is voor ons het kerstgevoel erg ver weg dit jaar, ook is kerst hier 1 dag ( wat eigenlijk erg logisch is, Zelfs Jezus kon maar 1 keer ter wereld komen ) en doordat er weinig christenen zijn gaat het leven van alle dag hier gewoon door en is het geen feestdag.

Wij wensen jullie allemaal fijne, kleurrijke en gezellige feestdagen!

• 25 December 2013 - 10:51

Hilda:

Fijne feestdagen daar in India! Ik kan me voorstellen dat het kerstgevoel ver te zoeken is.
    Geniet nog maar ff van jullie laatste daagjes in dat wonderbaarlijke kleurrijke land!

Groetjes en liefs Hilda

• 25 December 2013 - 11:20

Paul, Ireen, Noa & Beau:

Hele fijne feestdagen voor jullie gewenst. Blijft bijzonder om dat zo ver weg mee te maken.

Hier in Leeuwarden is de rust sinds afgelopen nacht weergekeerd na een week lang feest met Serious Request ... waanzinnig. De meiden hebben 76 euro ingezameld en het bij het huis afgeleverd ...

Heel veel succes met jullie voorbereidingen ....

• 25 December 2013 - 11:29

Nathalie:

Lieve Luus en Douwe,

Heerlijke liefdevolle en gezellige kerstdagen!!!
    Al doet het weer en de omgeving niet mee....ook in ons koele kikkerlandje, overigens nu ook zon overgoten, moet je er zelf iets van maken!!!

Geweldig...die oude Indiër met zijn kerstman kraam..... mooier contrast is haast niet denkbaar!!!

Genietse..... van elkaar en alle bijzondere ervaringen!!!
    Volgend jaar weer traditioneel Kerst!!!( ha ha en of dat nu echt zaligmakend is??? ;- )

Warme knuffel en liefs, Nathalie

• 25 December 2013 - 13:08

Karin:

Hey Luus en Douwe,

Voor jullie ook fijne feestdagen voor zover het gevoel er is.
    Maar heb ik wat gemist??

gr Karin en de rest

• 26 December 2013 - 22:58

Jolanda:

Lieve Luus en Douwe als jullie terugkomen naar Nederland nemen we nog ff n "kerstborrel" en doen we t dunnetjes over ;) wij zitten in keulen waar t bij tijden gewoon sprookjesachtig is.

• 27 December 2013 - 11:32

Klaas Schiphof:

Hoi Luus en Douwe,
    Vanuit een stormachtig en druilerig Harlingen wensen we jullie ook fijne dagen!
    Groet, Klaas en Susan

• 29 Maart 2014 - 20:41

Carla:

Dag Luus!
    Hoe gaat het met jou/jullie????????Heb ik iets gemist? Ik hoor niets meer... Jammer...Alles wel ok daar...?
    Ben wel benieuwd!
    Laat ajb weer eens iets horen!
    Hartelijke groet en dikke kus,
    Carla.